از هر طرف

سعی میکنم تو این وبلاگ از هر زمینه ای صحبت کنم

از هر طرف

سعی میکنم تو این وبلاگ از هر زمینه ای صحبت کنم

مثبت‌اندیشی، کلید موفقیت

زندگی، سرشار از نعمت‌ها و ثروت‌های نامحدود است. همه‌ی انسان‌ها حق واختیار دارند در زندگی، موفق شده و با شادمانی و نشاط زندگی کنند. از سوی دیگر، در دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، مادیات همه‌چیز را تحت‌الشعاع قرار داده و عواطف و احساسات، می‌رود که به فراموشی سپرده شود. در این شرایط، چیزی جز پشتوانه‌ی معنوی،

ادامه مطلب ...

ضرب‌المثل‌هایی درباره ازدواج

از میان ضرب‌المثل‌های ملل مختلف و همین طور سخنان شخصیت‌های بزرگ جهان پیرامون ازدواج شصت مورد را انتخاب کرده‌ایم. بسیاری از این حرف‌ها جنبه شوخی و مزاح دارد اما تعداد دیگری از آنها شاید وصف حال من و شما باشد! همین طور قسمت دیگری از این گفته‌ها می تواند برای عده‌ای حکم کلید راهنما را داشته باشد

.


ادامه مطلب ...

بحران بی شوهری

در راستای اینکه بحران بی شوهری در جامعه امروز به وجود آمده کلیه خانمهای محترم می تونن از روش های زیر استفاده کنن و البته مراقب باشن که سوءاستفاده نکنن .

ادامه مطلب ...