از هر طرف

سعی میکنم تو این وبلاگ از هر زمینه ای صحبت کنم

از هر طرف

سعی میکنم تو این وبلاگ از هر زمینه ای صحبت کنم

هفت راز ازدواج موفق

1) زوج های موفق خواسته ها و انتظارات خود را به صراحت می گویند. زوج های موفق قبل از ازدواج، توقعاتی که از یکدیگر دارند مطرح می کنند، اگر توافق اساسی با هم ندارند (برای مثال مرد فرزند می خواهد ولی خانم مخالف است)، می توانند به شروع و یا خاتمه ازدواج به طور جدی فکر کنند. بعد از ازدواج، زوج های موفق به طور منظم در مورد توقعات و انتظاراتشان با هم صحبت می

ادامه مطلب ...

زنجیره عشق

نیمه های شب بارانی خانم مسنی که ماشین مرسدس بنزش پنچر شده بود در یک جاده خلوت منتظر بود تا یکی کمکش کنه.بعد از مدت زیادی ایستادن جو که یک وانت قدیمی داشت نگه می داره و به خانم کمک میکنه تا لاستیک چرخارو عوض کنه.

ادامه مطلب ...

جملات معجزه گر

این جمله برای افرادیه که همیشه از دسته روزگار گله دارن : 

زندگی تاس زیبا آوردن نیست . زندگی خوب بازی کردن با تاس بد است

زندگی نامه یک انسان موفق(آنتونی رابینز)

سلام دوستان ... 

 نام آنتونی رابینز برای بسیاری از ایرانیان، نامی ناآشناست. اما این شخص در ایالات متحده، کانادا و بسیاری از کشورهای اروپایی دارای شهرت فراوان است. وی که تا چند سال پیش در گمنامی و فقر می زیست، توانست در مدت کوتاهی خود را به ثروت موفقیت و شهرت کم نظیری برساند و منشاء خدمات فرهنگی، آموزشی و درمانی ارزنده ای گردد. انجام فعالیت های روان درمانی سریع و مؤثر، رفع انواع مشکلات فکری و روانی نظیر ترس های واهی و بی دلیل، ارائه سخنرانی های مفید و مؤثر در شهرهای گوناگون، اجرای برنامه های تلویزیونی، تشکیل اردوی تابستانی آموزنده برای دانش آموزان مدارس، تشکیل سمینارهای مرتبط و پر طرفدار بمنظور تقویت روحیه و ایجاد انگیزه تلاش و کوشش های مثبت و سازنده در افراد و بسیاری از فعالیت های خیرخواهانه و مردمی دیگر، گوشه ای از کارهای ثمربخش جوانی است که به تازگی سه دهه از حیات پر بار خود را پشت سر گذاشته است. آنتونی رابینز در سال 1961 در خانواده ای نسبتاً فقیر به دنیا آمد. پس از گرفتن دیپلم متوسطه به کارهای گوناگون روی آورد، اما توفیق چندانی نیافت.

ادامه مطلب ...