از هر طرف

سعی میکنم تو این وبلاگ از هر زمینه ای صحبت کنم

از هر طرف

سعی میکنم تو این وبلاگ از هر زمینه ای صحبت کنم

لیلی و مجنون اینترنتی

دوباره شد شب و من بی قرارم..........Connect  کن , زود بیا , در انتظارم


بیا من آمدم پای Messenger .......... شدم مسحور آوای Messenger


دوباره شد شب و من بی قرارم..........Connect  کن , زود بیا , در انتظارم


بیا من آمدم پای Messenger .......... شدم مسحور آوای Messenger


بیا Hard دلت را ما ببینیم ................گلی از گنج Home Page ات بچینیم


بیا Icon  نمای بی نشانم ..................که من جز آدرس Mail ات ندانم


بیا امشب کمی Online  باشیم............و تا صبح Sun Shine  باشیم


بیا ((انگوری)) بی تو غش کرد..........و حتی Hard Disk  اش هم Crash  کرد


بیا ای عشق DotCom  عزیزم .........به پای تو W ها بریزم


مرا در انتظار خویش مگذار....... ......و پا زاندازه آن بیش مگذار


بیا ای حاصل Search جهانی .......... بیا اجرا کن آن File نهانی


بیا در دل تو را  کم دارم امشب.......... حدودا 100 مگی غم دارم امشب


اگر آیی دعایت می نمایم.................. .دعا تا بینهایت می نمایم


اگر آیی دعای من همین است............. و یا نقل به مضمونش چنین است:


مبادا لحظه ای DC شوی یار.............جدا از پای آن PC شوی یار


مبادا نام ما را پاک سازی................ .و کاخ آرزو را خاک سازی


بمان تا جاودان اندردر من ................ بمان تا حل شودهرمشکل من

نظرات 3 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ http://13641110.blogfa.com

سلام. خوبین؟؟؟؟؟؟
بهم سر بزن!!!!!
ضرر نمی کنی!!!!!!!!!

مریم دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.autumndance.blogfa.com

سلام خوبی؟
مطلبت جالب بود. پسرم در زندگی مثل دیگ زودپز باش هر وقت قل قل زدی و جوش آوردی فقط سوت بزن.موفق باشی.

مریم پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.autumndance.blogfa.com

سلام .چه شعر زیبا و جالبی است .آدم رو یاد عشاق قرون گذشته می اندازه که بیچاره ها بدون اینترنت چکار می کردند.و چه مصیبتهایی را متحمل می شدند.موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد