از هر طرف

سعی میکنم تو این وبلاگ از هر زمینه ای صحبت کنم

از هر طرف

سعی میکنم تو این وبلاگ از هر زمینه ای صحبت کنم

اگه شوهر یه خانم برنامه نویس باشه چی میشه

شوهر : سلام،من Log in کردم.  

زن: لباسی رو که صبح بهت گفتم خریدی؟  

شوهرBad command or File name. :  

زن : ولیمن صبح بهت تاکید کرده بودم 

شوهر Syntax Error, Abort, Retry, Cancel. :   

زن : خوب حقوقتو چیکار کردی؟  

شوهرFile in Use, Read only, Try after some Time. :  

 زن : پس حداقل کارت عابر بانکتو بده به من.  

شوهرSharing Violation, Access Denied. :  

 زن: می دونی، ازدواج با تو واقعا یک تصمیم اشتباه بود 

شوهرData Type Mismatch. :   

زن: تو یک موجود بدرد نخور هستی.  

شوهر By Default. :   

زن : پس حداقل بیا بریم بیرون یه چیزی بخوریم 

. شوهرHard Disk Full. :   

زن : ببینم میتونی بگی نقش من تو زندگی تو چیه؟  

شوهرUnknown Virus Detected. :   

زن: خب مادرم چی؟ شوهر : .Unrecoverable Error
 
زن: و رابطه تو
با رئیست؟  

شوهر : .The only User with Write Permission    

زن: تو اصلا منوبیشتر دوست داری یا کامپیوترتو؟  

شوهر : .Too Many Parameters 

زن: خوب پس منممیرم خونه بابام.  

شوهرProgram Performed Illegal Operation, It will be Closed. :  

 زن : خوب گوشاتو بازکن، من دیگه بر نمیگردم!  

شوهرClose all Programs and Logout for another User. :  

 زن : می دونی، صحبت کردن باتو فایدهنداره، من رفتم.  

شوهرIts now Safe to Turn off your Computer. :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد